Microsoft Dynamics 365
Business Central - On Premise
Microsoft Business 365 Business Central - On Premise är ett Microsofts modernaste affärssystem för dig som vill äga och förvalta din produkt på egen server/datacenter.
Microsoft Dynamics 365
Business Central - On Premise
Microsoft Business 365 Business Central - On Premise är ett Microsofts modernaste affärssystem för dig som vill äga och förvalta din produkt på egen server/datacenter.
Microsoft Dynamics 365
Business Central - On Premise
Microsoft Business 365 Business Central - On Premise är ett Microsofts modernaste affärssystem för dig som vill äga och förvalta din produkt på egen server/datacenter.
Välkommen till vår support!
Vi ger support på affärssystemen Microsoft Business Central, Dynamics NAV samt Navision. Med över 35 års erfarenhet av såväl affärssystem som IT, vågar vi sticka ut och säga att vi kan affärssystem och tillhörande IT på våra fem fingrar!
Vi erbjuder support genom heltäckande supportavtal eller per löpande räkning till företag som använder sig av något av de ovanstående affärssystemen. Om du är redan är kund eller inte spelar ingen roll för oss - Alla är lika välkomna!
Vår support är öppen vardagar mellan 08.00 - 17.00 (lunchstängt mellan 12.00 - 13.00).
Vår målsättning är alltid, att direkt svara på samtliga frågor berörande standardfunktionalitet i Microsoft Business Central, Dynamics NAV samt Navision. Kan vi inte inom 4 timmar ge dig ett svar får du information om att ditt ärende har eskalerats till lämplig konsult eller systemutvecklare. Efter 24 timmar eskalerar vi det direkt vidare till Microsoft för åtgärd.
Direktnummer till support på BC och NAV är 031-727 78 15
Direktnummer till support på IT är 031-727 78 35
Du kan också maila till oss på support@update.se
Hjärtligt välkommen!
Vi kan enkelt fjärrstyra din dator för att smidigt och säkert sätt se till att du får den support du behöver. Detta gör vi via ett litet smidigt program som heter TeamViewer - Support.
Hur det fungerar?
Efter du laddat hem och startat programmet så ser du en kod (id), och ett lösenord.
Vår tekniker/support kommer att fråga efter dessa när han är klar att koppla upp sig mot din dator.
När arbetet är klart så avslutar han sessionen och du kan då stänga av programmet.
Supporten är en otroligt viktig funktion och service för oss och våra kunder!
På supporten loggar vi de ärenden som Ni har problem med och löser dem i tur och ordning, ärenden som kräver högre kompetens eller är av konsultkaraktär delegerar vi direkt för att Ni skall få den absolut bästa och snabbaste supporten!
Annika Syrén - Ansvarig för support