top of page

Välkommen till vår support!

Vår support är öppen vardagar mellan 08.00 - 17.00 (lunchstängt mellan 12.00 - 13.00).

Vår målsättning är alltid att direkt svara på samtliga frågor berörande standardfunktionalitet i Dynamics NAV/Business Central. Kan vi inte inom 4 timmar ge dig ett svar får du information om att ditt ärende har eskalerats till lämplig konsult eller systemutvecklare. Efter 24 timmar eskalerar vi det direkt vidare till Microsoft för åtgärd.

Direktnummer till support på NAV & BC är 031-727 78 15

Direktnummer till support på IT är 031-727 78 35

Du kan också maila till oss på support@update.se

Hjärtligt välkommen!

Utbildningsvideor

 

Här finner du våra utbildningfilmer som vi kontinuerligt spelar in och publicerar för våra kunder.

En del av våra utbildningsfilmer kräver att Ni har ett giltigt suppportavtal eller att Ni betalar för att få se dem

Användarmanualer

 

Här finner du våra användarmanualer som vi kontinuerligt bygger på och publicerar på vår hemsida.

En del av användarmanualerna kräver att Ni har ett giltigt suppportavtal eller att Ni betalar för att få se dem

Versioner av NAV/BC

Här finner du information om de versioner som finns av Microsoft Dynamics NAV/BC.

Beskrivande dokument finns om varje version samt de tillhörande CU (cumulativa uppdateringar)

 

För mer information kontakta våra projektledare:

 Stefan Åström 0708-326326

Anton Johansson 0733-439805

Hjärtligt välkomna!

Supporten är en otroligt viktig funktion och service för oss och våra kunder!

På supporten loggar vi de ärenden som Ni har problem med och löser dem i tur och ordning, ärenden som kräver högre kompetens eller är av konsultkaraktär delegerar vi direkt för att Ni skall få den absolut bästa och snabbaste supporten!

Annika Syrén - Ansvarig för support

bottom of page