Effektivisera och automatisera varje steg av daglig dokumenthantering - från att ta emot och registrera ett dokument, till att godkänna, publicera och slutligen hämta tidigare bearbetade dokument från det digitala arkivet.
Automatiserad datainsamling
PDF-filer hämtas automatiskt från fördefinierade e-postadresser och bearbetas med hjälp av prisbelönt OCR-teknik - utan någon hjälp av användaren. Pappersdokument skannas med en skrivbords- eller nätverksskanner och följer samma flöde som PDF-filer.
All relevant information om dokument överförs automatiskt till motsvarande fält i Microsoft Dynamics 365 Business Central & NAV, vilket gör det snabbt och effektivt att registrera inkommande dokument.
Fakturor i XML-format innehåller redan all nödvändig information och kräver inte OCR-bearbetning - du kan enkelt importera dem med Continia e-Documents Import.
För frågor eller beställning kontakta mig
Per-Henrik Dahlberg
Direkt: 031-727 78 13. Mobil: 0733-43 98 02
Update Affärssystem AB
תגובות